7 mar. 2016

Nimic nu se compară cu îmbrățișarea mamei


“Nu cărțile cresc oameni, ci mamele.” August Strindberg
mama este frumoasa
Mama! Ce cuvânt înălțător! 
Primul cuvânt!
Ce sentiment de dragoste ne învăluie sufletul și ce chip sfânt ne apare în fața ochilor atunci când îl rostim !
Cu  privirea ei  caldă și ocrotitoare ne urmărește fiecare pas al vieții.

Mama ne iartă orice greșeală. Mama este aceea persoană care poate lua locul oricui, dar nu poate fi înlocuită cu nimeni.
Primul zâmbet....primul pas...primul cuvânt...o carte de povești frumoase...copilăria cu toate tainele ei sunt strâns legate de aceeași persoană, MAMA.
Ochii ca niște lumânări sclipitoare, gura ca un trandafir îmbobocit, zâmbetul ca un curcubeu după o ploaie caldă de vară, toate acestea alcătuiesc figura  mamei.
Mama este frumoasă!
Mama îmi îndrumă pașii și mă sprijină să merg pe drumul cel bun.
Te iubesc, mămico!
De ziua ta mămico, stai cu mine, îmbrățișează-mă!

Dragă mamă, îți urez o primăvară caldă  și îţi mulțumesc pentru că ai avut grijă de mine cu atâta iubire!

Îţi mulțumesc pentru tot ceea ce am învățat de la tine: cum să dăruiesc,  cum să am încrede în mine.
Tu ești  cea care mă iubești mereu , tu ești cea care mă sprijină şi mă sfătuiește. 

Te iubesc, mămica mea!
Orice frunză este ocrotită în copacul ei, orice rază este ocrotită de soare, orice copil își dorește mama alături.
Ai timp și pentru mine, ascultă-mă, privește-mă, petrece timpul cu mine. Vreau să simt parfumul îmbrățișărilor tale. Nimic nu se compară cu îmbrățișarea ta, mamă!
Ziua de 8 Martie îmi oferă prilejul potrivit să-ţi spun cât de mult însemni pentru mine. 
Te iubesc din tot sufletul, mamă!
te iubesc, mama


“Dumnezeu nu a putut fi pretutindeni, aşa că a creat mamele!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu